Kjærlighet

PÅSKEFERIE

I morgen starter jeg ferien og reiser sørover, påsken i år skal tilbringes med familie. Kasper og jeg skal plante påskeliljer og bygge fuglekasse, og jeg krysser fingrene for sol og varme og late deilige dager på verandaen. Og påskequiz i sofakroken. Påskeeggjakt i hagen, og alt mulig annet som ikke krever allverdens av form, men som bare er kos og nyt.

Og så håper jeg virkelig, inderlig at de nye avokadobeibisene har begynt å spire og gro bittelittegranne innen jeg kommer hjem igjen ♥ Glad påsk!

6 thoughts on “PÅSKEFERIE

  1. God påske til deg, Line <3 Måtte den bli fredful og lun og sprengt til randen av påskegodt og solskinn. Min avokadeplante har virkelig skutt fart, herregud jeg er så stoked! Viser snart på blogga, her spirer det og gror rundt meg her jeg sitter ved kjøkkenbordet. Heia avocadoen, spirspirspir.

    Likt av 1 person

  2. Heii igjen <3
    Jeg ble så usikker på om du får beskjed når jeg svarer på kommentaren din (gjorde du det?) så jeg poster likegreitt svaret her også jeg ^^

    "Så snill du er ❤ Det vil jeg gjerne! Jeg er virkelig som en svamp på temaet for tiden. I går dumpet det tre bøker skrevet av "The Minimalists" i postkassen min, som jeg har tenkt å sende videre etter jeg er ferdige med de. Har du lest de? Om ikke, vil du? "

    Lik

    1. Åj, jeg glemte å svare! JA, jeg får et pling i wordpress når du svarer hos deg :) Send meg adressa di på messenger, så kommer boka i posten! <3 Jeg er fryktelig ukonsentrert om dagen, så er usikker på om jeg burde si ja til å lane… *sjans for at de blir liggende 6mnd ulest :O

      Lik

  3. God påske, håpe du har hatt ein fin ein med familien din <3

    // Tusen takk for bildeserietips. Eg blei heilt WOW når eg såg bildene, og veldig inspirert :D Komme også te å spør om det e greit at eg legge ut, forstår ikje så mye nå allikavel, så e det greit å ha det som ein vane. Jo mær ein spør jo mær forstår de at de e med på å bestemma.

    Lik

Legg igjen en kommentar

