Kjærlighet

The times they are a changing

Superbesøk fra Tønsberg, syrisk mat, dans og eksotisk musikk midt på dagen, glade mennesker og god stemning. Gull på tremila, en avokadostein som spirer, hvilepuls som synker og nye tider.

Den nye hverdagen er rar, rolig, komfortabel, og litt tom. Jeg har utfordret meg selv med en aldri så liten Facebook-pause, og har plutselig veldig mye tid. Kroppen som har skreket etter pause i lang tid får endelig, virkelig hvile, og det er godt. Jeg sover, pusler, rydder, kikker i taket og puster.

Den nye kjøkkenkroken er helt, helt ferdig, og er selvfølgelig full av grønne planter. Med litt hjelp fra denne siden (takk Nadia!) og kaffegrut håper jeg et par eller flere kvikner til, og snart snart snart ser jeg at avokadospiren titter ut av toppen av steinen og jeg elsker det.

_mg_0021_mg_0019_mg_0014

Spirer, tid, hvile, puster, elsker det ♥

2 thoughts on “The times they are a changing

  1. Så sjukt hærlig å lese at du har bedre dager, nå ble jeg så himla glad :D

    Og så spennende med en spirende avokadostein. Jeg har nettopp plantet mangosteinen min som har lagt fuktig i en pose i to uker (for å begynne å spire) og nå venter jeg i spenning på om den snart spirer eller hva. Er dette forresten et voksenhetstegn – når man venter SUPERSPENT på en spire?! haha

    God helg <3

    Lik

    1. Det går seg til!

      Det. er. så. spennende. Jeg står og ser på den og gliser i sikkert 40 minutter om dagen :O Jeg velger å ta det som et livsnytertegn ;)

      God helg! <3

      Lik

Legg igjen en kommentar

