Kjærlighet

Mørk fargefest

Det er på tide å innse det, kameraet mitt er ødelagt. Jeg prøver meg i blant, fordi lysten til å få til dette ↑. Anbefaling om type kamera, objektiv og redigeringsprogram ønskes sterkt!! 


Ordene sitter fast i halsen, jeg vil formidle noe men jeg vet ikke hvordan. Så ender jeg opp med dette ↑, setter punktum og lurer på om det kanskje bare er å slette hele denne posten også. Fingrene mine skriver ikke det som hodet mitt tenker, og noen ganger blir jeg usikker på om jeg egentlig vet hva jeg tenker. Formidler jeg den jeg er, den jeg vil være, eller den andre tror at jeg er? Er publisert tekst på nett egentlig noe for meg? Hvorfor var det det før, men ikke nå? Tør jeg ikke lenger å være helt ærlig? Vil jeg egentlig være helt ærlig? Hva med de postene jeg har planlagt i hodet, som hadde tatt seg så godt ut, som hadde blitt så fine – hvorfor vil de ikke ut?

Mange spørsmål, få svar.

Legg igjen en kommentar

