Kjærlighet

Bedre nå!

Kasper fikk seg én dag i barnehagen før påskeferie, det blir hyttetur, det blir bachelorintervjuer, jeg har vært på ‘jobbintervju’, det er sol og varmt og årstid for vakre solnedganger – og plutselig smilte livet litt likevel!

_MG_0988

Jeg gikk inn i påskeferien med latter og litt gåsehud, takket være andreklasse idrett’s fantastiske og morsomme dansepresentasjoner tidligere i dag. Like gøy å overvære i dag som det er hvert år! I morgen kommer Kristine, vi skal være effektive studenter og feire oss selv med en tur på kino, bedre start kunne vel påska egentlig ikke fått?

_MG_0956 1God påske!

 

6 thoughts on “Bedre nå!

    1. Det er vel helt ok! Jeg trasker alene rundt i storbyen selv :) det er selvfølgelig ting som skal rekkes, men jeg tar meg tid til en deilig spasertur i Vigelandsparken!

      Likt av 1 person

  1. Åh så bra du fikk denne kommentaren, men fæn ass da er det mange du ikke har fått :(
    Aner ikke hvorfor, men det er jo det som er litt sugent med blogg.no at man ikke får beskjed når man får svar på kommentarer fra andre bloggplatformer, sucks! Hvordan gikk det med jobbintervjuet, ble det jobb?! :D Og, hvordan haar du det? Ikke bra men det går bra? <3

    Lik

    1. Ja det må det være :( Så utrolig rart! Det er en av grunnene til at jeg byttet til wordpress, blogg.no burde skjerpe seg med kommentar-greine!

      Det ble jobb!! Jeg har jobbet hele uka, hadde første dag på tirsdag! Planen er et blogginnlegg, men nå går alt i ETT om dagen! Jeg har det så mye bedre, mange, mange brikker har falt på plass og det virker som om det bare kan gå opp og frem herfra :) Går det bra med deg? Stor klem! <3

      Lik

Legg igjen en kommentar

