Kjærlighet

Hei 2016!

_MG_0145

Så var vi over i 2016, et nytt år – stappfullt med nye muligheter. Jeg liker fortsatt mandager, kontoret, kaffe og å måke snø. Ikke store forandringer, med andre ord. Jeg gleder meg også veldig til å se hvordan dette året blir, og krysser fingrene for både bedre helse og masse engasjement! Det meste burde ligge til rette, og motivasjonen er det ikke noe å si på – 2016 her kommer jeg!

I går var første dagen tilbake på skolen og i barnehagen etter fire uker ferie – tre hos mamma og pappa og en her hjemme med influensa (Kasper altså, ikke meg. Bank i bordet). Høgskolen i Telemark har blitt Høgskolen i Sørøst-Norge, og både i går og i dag har jeg delt ut reflekser med logo sammen med andre flotte og engasjerte studenter fra studentråd og parlament. Hverdagen er veldig velkommen, og etter to dager med tidlige morgener og full undervisning, samt snømåking og aking på ettermiddagene, er det ikke mye hjernekapasitet igjen til vittige poeng og fullstendige setninger sånn i kveldinga.

Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg hadde tatt masse fine bilder i dette nye året, men i tillegg til å glemme speilreflekskameraet hjemme har jeg også begynt å legge igjen mobilen hjemme, i veska, i bilen, på kontoret og så videre. Lite bilder både her og både der, med andre ord. Dere får bare ta meg på ordet når jeg sier at minusgradene, snøen på bakken og oppholdsværet er like idyllisk som et realt winterwonderland!

Siden jeg ikke har oppdatert om noe som helst siden lenge før jul, avslutter jeg med disse bildene, og håper på noe nye og ferske til neste gang. Vi har vært på Mølen, bygget snømann på verandaen til mormor og morfar, og for lenge siden farget jeg litt av håret blått og sånn ser det cirka ut nå.

IMG_0400 IMG_0436 IMG_0447

Og jo, så prøvde vi oss på et sånt fint og skikkelig hyggelig bilde foran juletreet da! Det gikk jo sånn passe, og kan vel sies å gjenspeile han der og meg ganske så godt ;)

IMG_0223

På gjensyn!

4 thoughts on “Hei 2016!

Legg igjen en kommentar

