Kjærlighet

En tid for alt

Det er adventstid, ventetid – og med den kommer også eksamenstid. Det betyr som vanlig unntakstilstand i større eller mindre grad, og dagene både snegler seg av sted og går så alt for fort. I tillegg til dette er det også kalendertid, og i år som i fjor hoppet vi i taket av glede da Flaxkalenderen dukket opp i postkassa første desember (takk mamma!). Vi får også besøk av en mystisk julenisse som setter ut julepynt mens vi sover, til minstens store glede. Vi ser på barneTV hver morgen, og her i huset er det Skomakergata som gjelder. Sammen venter vi spent julaften, og mammaen prøver å ikke la seg overtale når det kommer til leggetid – men deler pent sin 90cm brede seng med treåringen hver natt likevel. Heldigvis er det snart ferietid!

Juleblogg1 Juleblogg5Juleblogg4

På fredag tar jeg meg en velfortjent tur til København, og kommer forhåpentligvis hjem klar for andre og siste eksamen på mandag!

6 thoughts on “En tid for alt

    1. Tusen takk!
      Jeg må innrømme at jeg er så overveldet av alt som finnes i sosiale media om dagen at jeg klarer ikke å skrive så mye.. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil si hva jeg mener om debatten(e), og så setter det liksom en sperre for alt annet!
      – Og så glemmer jeg jo at jeg har slettet snapchat! :O

      Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

