Kjærlighet

Forberedelse til høstseminar

Om fire dager reiser jeg til Slovenia! Jeg skal på høstseminar i regi av Rural Youth Europe, temaet er «Brand me New» og jeg gleder meg skikkelig. Jeg reiser som deltager fra 4H Norge, og Hege har strikket sokker til meg. Fantastisk! Det er bare et bittelite problem.. På forhånd må vi lage en presentasjonsvideo av oss selv, og det er.. ikke så lett. Jeg tok med meg kamera, fant veien til fotostudioet på skolen, og resultatet kan dere jo få se under.

Jeg må med andre ord prøve igjen. Og sikkert igjen. Og igjen og igjen til jeg ender opp med noe som er bittelitt mer informativt enn det over. På fire dager. Jaja, jeg har troa! Og forresten så har jeg begynt med briller, da jeg oppdaget at det var en nødvendighet skjønte jeg at det kanskje ikke har vært så rart at jeg har vært så innmari sliten og aldri kommet meg helt tilbake til hundre prosent. Nå kan det med andre ord bare gå opp og fram, og selv med mørketida i møte føler jeg meg allerede fullere av energi! Det er forhåpentligvis også litt varmere der nede i Slovenia, selv om det er høst – og jeg håper jeg kan komme tilbake igjen med masse nye idèer, store mengder selvtillit og med mange gode minner i bagasjen.

Ciao!

Legg igjen en kommentar

