Kjærlighet

Skrivesperren har kommet for å bli

«En uhøytidelig guide til bilferien» slo an så det suste, og det var gøy å skrive seg igjennom hvordan det var å være med verdens beste søsken på bilferie. «Anekdoter fra leirlivet» derimot, var mer halvskrevet enn ferdigskrevet, og jeg har rett og slett gitt opp å prøve og formidle hvor herlig det var på leir (selv om poenget vel egentlig har nådd ut..). Sånn alt i alt, så sitter jeg nå her og prøve å blogge om at jeg har skrivesperre, men det går jo selvfølgelig ikke så bra – fordi jeg har skrivesperre.

Jeg har stirret på skjermen i et par timer, og tenkt at det kunne vært fint å fortelle dere om hvor deilig det er at skolen endelig har startet. Min første forelesning er ikke før på fredag, men jeg har endelig sagt ja til et verv jeg lenge har tenkt på om jeg burde hoppe inn i med begge beina først, og så langt er det superfantastisk å kunne være engasjert i noe. Det er stands, verving og grilling, Ragnhild bor hos oss, jeg har drukket kaffe med gutta mine, og dagene går i ett. Det var så sannelig på tide!

Jeg har også lyst til å skrive noen lure ord om hvordan jeg i sommer har lært hvor godt kroppen trives i balanse, og hva jeg trenger for å ha det bra med meg selv, men det ser ut som om skrivesperren har kommet for å bli. Når den forsvinner vet ingen, men jeg kan love at da kommer jeg tilbake med gode formuleringer og vittige poeng!

 

2 thoughts on “Skrivesperren har kommet for å bli

Legg igjen en kommentar

