Kjærlighet

Søskenflokken

I helgen var hele søskenflokken nok en gang samlet, denne gangen i konfirmasjonen til god-fetter’n. Kasper tilbragte dagen med tremenninger og koste seg stort, og det gjorde forsåvidt vi andre også!

_MG_0446En gjeng til å bli glad av!

I dag har jeg vært på sykehuset og fått beskjed om at cysten har krympet såpass at operasjon ikke lenger er nødvendig, og det betyr at om en uke så har jeg F E R I E. Jeg gleder meg til å senke skuldrene og stirre i taket uten dårlig samvittighet, eller finne på mange sprell og turer ut uten tanker om at jeg kanskje heller burde hatt nesa i en pensumbok. Det blir deilig! 

4 thoughts on “Søskenflokken

Legg igjen en kommentar

