Kjærlighet

Halvveis

Forrige uke var slitsom men veldig interessant, helgen var fantastisk morsom med Solfest på Rjukan og ellers en meget trivelig pensjonisttilværelse med søndagstur på lørdag og karbonademiddag på Elgsjø. Søndag fylte jeg bilen med folk (og fe?) og dro på fotballkamp, og i går og i dag har jeg hengt med Rikkemor og Martine, vi har fylt kroppene med kaffe og roadtrippa tur-retur Larvik. Nå sover Kasper og klesvasken må henges opp, og jeg ser frem til en meget lite begivenhetsrik dag i morgen. Jeg er sliten, men plutselig blir kanskje nedturen en opptur og så er jeg kanskje så heldig å få en klem (som ikke innebærer snørr på reint tøy..) og så er det bare denne type minner som står igjen:

_MG_0039 _MG_0033

_MG_0083 _MG_0073

2 thoughts on “Halvveis

    1. Takk Anja!
      Jobber med å fange fine (hverdags)øyeblikk om dagen, da jeg plutselig så at det nesten ikke ikke var noen på kameraet det siste halve året! :O

      Lik

Legg igjen en kommentar

