Kjærlighet

Sunday funday

Det er sol, det er varmt, blå himmel og jeg har pakket vekk vinterjakka for i år. Tenker ikke på at den siste snøen liker å komme i påska, og nyter, nyter – nyter. Snart skal jeg kjøre hjemover til mor og far med vind i håret og alt for høy musikk over anlegget. Sjekke ut sjefens nye sveis, avslutte en uke og starte en ny.

Helgen har vært super, fylt med ‘eit slags standupteater’, Osloliv og latter, gode samtaler, bytur og masse, masse dansing. Jeg har kost meg mer enn jeg har gjort på lenge. Prøver å tenke at jeg ikke kompenserer for skranten helse, men lever livet. Fyller samtaler med så masse humor jeg kan, selv om tårene triller og brekningene kommer på rekke og rad.

Jeg sluttet på medisiner på mandag, og det går nedover. Men jeg skal klare meg, frem til 25. mars. Det er bare 10 dager, og jeg skal puste meg igjennom. Nyte enda mer sol og blå himmel, barnelatter, galgenhumorlatter, alle slags typer latter. Gode smil og varme klemmer. Se frem til å kunne nyte en kaffekopp, og for første gang i livet overgå meg selv med kjøkkenkunnskaper jeg ikke visste jeg hadde – kun fordi jeg er så klar for å spise sinnsykt god mat.

Det blir så bra, dette her! Nå må jeg hoppe ut av både pysjen og fosterstillingen, plutselig er det påske og så er jeg kanskje frisk? Kryss gjerne fingrene for meg, aloha!

One thought on “Sunday funday

Legg igjen en kommentar

