Kjærlighet

Lysere tider

_MG_9360

8 thoughts on “Lysere tider

    1. Åh, så moro at du liker å ha oss der! Jeg er også strålende fornøyd med å få et innblikk i din/deres hverdag, det er så koselig :) Store klemmer fra ei som bryr seg om deg selv om vi kanskje ikke kjenner hverandre så godt likevel <3

      Lik

  1. God bedring til deg! Og ja, det er positivt for energinivået at det går mot lysere tider. Jeg er alltid ekstra «tung» mellom november og februar (det gjelder nok mange…) Fin uke til deg! :-)

    Lik

  2. Heii Line, så kjekt å se fra deg igjen! Såg at du kommenterte på bloggen min her en dag, men du vet, jeg er dronninga av prokastinering ;) Så godt at du fant noen som tok deg på alvor, noe så DRITT med leger og andre fagfolk som tror de kjenner deg etter å ha hørt på deg i 60 sekund….. Kan jeg forresten spør hva du heter på snap? :)

    Lik

    1. Ååh, takker og bukker :D
      Ja, og dessverre er det ikke de første jeg har møtt heller, så mitt syn på den delen av helsevesenet er ikke så veldig lyst må jeg innrømme..
      «misuse» er navnet – skylder på tenåringsåra og forbanner at det ikke kan endres uten å slette kontoen x)

      Lik

Legg igjen en kommentar

