Kjærlighet

Romjulsoppdatering

Laurence har endelig kommet, og mens pappa oppdaterer både hun og meg om norsk fiske, jakt og øl og andre artige forskjeller og likheter mellom Norge og Canada – tenkte jeg at jeg kunne benytte sjansen til å oppdatere litt mens jeg lytter med halvt øre. Spennende er det, men jeg har jo tross alt hørt det mange ganger før.

_MG_7745 blogg2 Blogg1

Julaften gikk akkurat som den skulle – jeg leste juleevangeliet i kirken og måtte holde tårene tilbake mens barnekoret sang den ene flotte julesangen etter den andre, julematen smakte like godt som den alltid gjør, og det var latter og smil i mengder. Og årets kuleste julegave gikk selvfølgelig til meg, jeg fikk nemlig en god gammeldags settekasse av typen dødskul! Det er først i ettertid jeg har begynt å lure på om det jeg egentlig har fått er en støvsamler, men nå kan jeg i det minste vise frem all nipsen på rett vis. Det var på tide!

_MG_7861

Ellers i jula har jeg ikke gjort så veldig mye, formen er fortsatt ikke på topp og en ny legetime er bestilt. Men! I går kjørte Isabel og jeg til Gardemoen og hentet storesøstra vi aldri hadde, og hvordan eller hvorfor vet jeg ikke men jeg føler meg allerede litt bedre. I morgen skal vi feire og spise middag sammen, og ellers skal vi slappe av og kanskje klare å lure oss en tur inn i Hvalfangstmuseet. Det er jo et must! På lørdag kommer Kasper hjem og vi turer til Notodden, og plutselig er hverdagen i gang igjen og vi får bare se hva tiden viser.

_MG_7869 _MG_7873

Jeg håper alle har hatt en strålende romjulstid og jeg ønsker dere alt godt for det nye året!

2 thoughts on “Romjulsoppdatering

Legg igjen en kommentar

