Bare Line · Kjærlighet

Med hilsen fra sengekanten

Så var det min tur, igjen. Jeg har mer eller mindre vært sengeliggende siden forrige lørdag, og bare det å stå oppreist i fem minutter gjør meg så sliten at jeg trenger å sove en stund for å «hente meg inn igjen». Heldigvis har jeg en strålende fin familie som har passet på Kasper for meg i mellomtiden, og selv om mammaen savner gullklumpen og gullklumpen savner meg så har jeg rett og slett ingen energi igjen.

Jeg vet ikke egentlig hva som feiler meg, men jeg holder en knapp på virus på balansenerven. Nå skal man jo helst ikke diagnostisere seg selv, men som den ivrige googleren jeg er har jeg blitt stor fan av nettsidene til NHI, og med fine blodprøver er det ikke så mye annet å velge fra. Uansett så er det ekstremt ubehagelig, og jeg håper det går helt over snart.

I dag reiser jeg hjem til mamma og pappa, og det blir spennende å se om togturen slår meg ut i enda noen dager eller om jeg er blitt frisk nok til å takle det med en god porsjon søvn. Jeg prøver så godt jeg kan å legge fra meg tanker om innleveringsfrister og eksamen, og fokuserer på å ta livet helt med ro for å kunne hente meg ordentlig inn igjen. Dårlig samvittighet ut av vinduet, og så videre!

De siste seks månedene har ikke gått min vei i det hele tatt, det startet med støttebandasje i juni og siden da har det bare ballet på seg. Bilen er på verksted for andre gang, for ikke å nevne den grusomme runden jeg hadde med nyrebekkenbetennelse tidligere i høst. I tillegg har jeg jo gått på kurs i depresjonsmestring, og selv om det har vært veldig tungt til tider, begynner jeg å se hvordan det kan ha vært til hjelp likevel. Jeg håper jeg kan dele noe av det med dere på sikt, og så krysser jeg fingrene for at jeg klarer å gjennomføre eksamen i desember.

God helg!

2 thoughts on “Med hilsen fra sengekanten

Legg igjen en kommentar

