Bare Line · Hverdag · Kjærlighet

Nedetid, og bursdagstid!

Jeg drikker kaffe, prøver å starte dette innlegget med noe lurt. Det går opp for meg at det er en uke siden forrige gang jeg prøvde på akkurat det samme, og da gikk det vel sånn tålelig greit. Tenker litt på det at hjernen har nedetid om dagene, og tid til å reflektere for å stabilisere er det lite av.

Derfor har jeg lagt lista lavt, veldig lavt, tuner ut støy jeg ikke har behov for. Bestemmer meg for å leve veldig lenge på alle sommerfuglene som danser salsa i magen, og klarer ikke å skrive nettopp det uten å smile. Helgen var fin. Veldig fin, til og med. Tenker at fremover må jeg tenke på meg selv på en annen måte, ta den tiden jeg trenger til å finne ut av.. det jeg enda ikke vet at jeg tror jeg føler jeg må finne ut av. Kabalen, muligens.

Det kommer med andre ord helt sikkert til å være stille her en stund framover, med mindre skrivelysten og motivasjonen kommer og overrasker meg med et realt bakholdsangrep. Jeg syns likevel det var på sin plass å stoppe innom, for i morgen den 28. oktober, har jeg bursdag! Det er mange år siden sist jeg så frem til å fylle år – men dette året er det annerledes, og det syns jeg fortjener et aldri så lite utrop fra min side!

Dagen skal feires med pensjonistgutta, kake og kaffe på Frivilligsentralen i morgen tidlig, og bedre kan det vel ikke bli? Jeg gleder meg som en unge, jeg! To gaver har allerede kommet i posten og jeg har blitt lovet at en aldri så liten gratulasjon også skal finne veien til kassa, og mer enn det trenger ikke jeg for at dagen skal bli fin.

God mandag og god uke ønskes fra sommerfugl-land, smil! ♥

Legg igjen en kommentar

