Hverdag · Kjærlighet · Studentlivet

«Det er jo bolletorsdag»

Humøret er på vei oppover, det hjelper å lufte tanker, å gråte litt på telefonen og å legge seg tidlig. I går kollapset jeg på madrassen allerede halv ni, og det var jeg rimelig fornøyd med da Kasper bestemte at dagen i dag skulle starte allerede 05:05. Jeg var klar, og vi fikk en god morgen hvor Kasper tok en runde med støvsugeren mens jeg vasket opp. Helt gull!

Resten av dagen ble fin, mye på grunn av dette:
_MG_1702

«Den lille steinen er et lite troll som noen glemte å hente før sola sto opp»

*Total og tårefrembringende latterkrampe

«Nei, nå blir jeg sånn kjip kjerring, nå må vi fokusere!»

*… og enda mer latter.

_MG_1709

«Fy flate kaffen i dag smaker høgg». Det gjorde den i går også. Var det kannekaffe? Nei det var nytrakta. Fra den store kanna? Nei den maskinen. Aha ja. På tide å gå og klage kanskje. Neida, dette er den tredje prøvekoppen. Får prøve igjen i morgen. Men det smaker jo verre enn karsk…

_MG_1748

«Skal alle kjøpe bolle i dag eller?!»

«Jada, det er jo bolletorsdag»

«Så da slipper vi altså å vente til fredda’n??»

*Ny latterkrampe.

_MG_1682

Gruppearbeid går som det alltid går, og selv om jeg nå må ta et lite skippertak på oppgaveskrivinga på grunn av alle latterkrampene – så er det så fint. Vi ler og vi smiler og vi jobber og vi deler tanker, og så ender vi opp med ordentlig gode, reflekterte og pensumrelaterte oppgaver. Heia gruppe 1, flinke jenter! Og til dere som leser, spis en bolle – det er jo bolletorsdag!

2 thoughts on “«Det er jo bolletorsdag»

    1. Takk! Det er så typisk han med alle disse ansiktsuttrykka, jeg er strålende fornøyd når jeg får de på kamera :D
      Jeg vet ærlig talt ikke hvilken dag som er bolledag, men moro blei det!

      Lik

Legg igjen en kommentar

