Hverdag · Kjærlighet

Når tiden løper fra deg

På mandag trodde jeg det var tirsdag og i dag tror jeg det er torsdag, men det er bare onsdag og i morgen reiser Isabel og jeg til Spania. Jeg må egentlig lese pensum, skrive en disposisjonsoppgave og et refleksjonsnotat, men jeg  også på foreldremøte og jeg må pakke. Jeg burde sikkert gjort det før, men plutselig hadde jeg sagt ja til både det ene og det andre, og jeg har vært på tematime om nevrosystemet og balanse på Frisklivssentralen, drukket morgenkaffen på Frivilligsentralen to ganger, hatt et møte med NAV, hentet bøker på postkontoret og allerede lest ut den ene, glemt å handle, vært på KIDkurs – og dagen i dag har gått til gruppearbeid (hvordan jeg har rukket alt det andre på to dager er uforståelig da jeg tross alt må hvor enn jeg skal). I tillegg jobber jeg hardt med #prosjektførseks, mens jeg lurer på om jeg rekker å vaske opp, jage ut alle bananfluene og ordne all logistikken som kommer til å slå meg hardt i ansiktet når jeg står opp på mandag – før Isabel kommer og henter oss i morgen klokka tre. Nevnte jeg at jeg har forelesning hele dagen først? Så skal Kasper leveres til barnevakten i Oslo, vi må komme oss til Gardemoen, og jeg kan endelig puste ut når jeg sklir ned i Norwegians heldigvis ikke fullt så trange flysete klokka 21.30.

Jeg har nemlig bestemt meg for å senke skuldrene, drite i innleveringsfrister og logistikk og hjemmeoppgaver – og heller drikke spanskt øl med de fineste jentene som kommer til å befinne seg i Salamanca i helgen. Dermed gjenstår det bare en ting – å ønske dere god helg mens jeg løper fra tastaturet for å hente Kasper i barnehagen.

_MG_1534

God helg!
(Det er tross alt lillelørdag i dag)

4 thoughts on “Når tiden løper fra deg

Legg igjen en kommentar

