Kjærlighet

Oslohelg

IMG_1367

Vi tok en tur til Oslo, vi. Der møtte vi mange fine, fine mennesker – og så spiste vi fårikål. Blant annet. I morgen er en ny mandag og jeg gleder meg! Jeg tror og håper kabalen går opp snart, og enn så lenge skal jeg bare være her i kaoset litt til. Det er helt greit, for jeg vet at det går over.

Nå skal jeg kose meg med kveldskaffen og smile litt, og endelig glede meg litt til ting som skjer framover. Håper dere har hatt en fin helg heile gjengen!

4 thoughts on “Oslohelg

Legg igjen en kommentar

