Kjærlighet

Kjære nyrebekkenbetennelse.

Jeg vet at grunnen til at du nå plager meg med dine sterke smerter mest sannsynlig er fordi den mindre kompetente fastlegen min ikke oppdaget at jeg hadde urinveisinfeksjon da jeg leverte en urinprøve i forrige uke. Det er forsåvidt også mulig at du allerede da hadde manifestert deg, og at jeg har hatt både feber og nedsatt allmenntilstand uten å tenke stort mer over dét. Jeg har jo tross alt våknet av smerter om natta og hatt så vondt at jeg nesten har kastet opp. Vi kan med andre ord godt legge til at jeg har en manglende evne til å forstå min egen kropps signaler også, men for å være helt ærlig har jeg vært mer bekymret for han med hender og føtter-syken.

Det jeg egentlig ber deg om er at du hurtig responderer på antibiotika-/hestekuren, helst uten å gi meg noen av de bivirkningene som kan forekomme ved en slik behandling du nå tvinger meg til å ta. I tillegg vil jeg gjerne be deg om å aldri komme tilbake, samt å sørge for at han sønnen min sover hele natta i sin egen seng (og slutter å skrike).

Du skjønner, du har satt hele hverdagen min i fullstendig ubalanse, og jeg klarer ikke å fokusere på stort. Det er ikke den morsomste måten å starte skoleåret på. Det er forsåvidt ikke spesielt morsomt i forhold til noen ting, da jeg stadig glemmer hva jeg egentlig skulle gjøre fordi jeg står og stirrer i veggen og lurer på når smertene skal gå over isteden. Og i helgen skal jeg på hyttetur med disse to fine igjen, det har jeg gledet meg til helt siden forrige gang, og jeg forlanger krever at du ikke står i veien for at det blir en fin tur.

Takk.

11 thoughts on “Kjære nyrebekkenbetennelse.

  1. Du, kan ikke du be den nyreekkenbetennelsen din sørge for at hu dattera mi begynner å sove hele natta i egen seng også, white you’re at it, liksom?
    God bedring!!
    Og han derre fastlegen din? Han skulle noen fått veldig, veldig billig av meg…

    Lik

    1. Jo det skulle jeg gjerne, men det fungerer ikke her heller så jeg tror jeg må komme opp med en annen taktikk..
      Takk!! Du kan si det sånn at den fastlegen… (har jeg ingen pene ord om).

      Lik

Legg igjen en kommentar

