Kjærlighet

Nå er livet fint

IMG_1062

Med en kosete nabopus på fanget, lyden av regnet som drypper, frisk høstluft og mange fine tanker i hodet ble det litt seinere enn jeg hadde tenkt i dag – men det er helt greit. Dere som følger meg på instagram har nok sett at livet smiler til meg om dagen og at jeg kjører mye tog, og det er nesten det beste jeg vet for tiden. Da sitter jeg der, gliser, fniser, og rister på hodet fordi jeg gliser og fniser. Og så tenker jeg at livet er fint.

IMG_1072Onkel hadde selvfølgelig fylt ballongene med helium, da måtte brannmannen på flytur!

Selskapet til Kasper ble strålende, kakene jeg bakte hos Isabel dagen i forveien falt i smak, oldeforeldre, besteforeldre, tanter og onkler, foreldrene selv og bursdagsbarnet ikke minst – koste seg i flere timer før vi måtte bryte opp. Kasper ble med papsen og jeg pakket sammen gaver og meg selv, og satte kursen mot hyttetur med sommerfugler i magen. Og så reiste jeg hjemover på søndag, med enda flere sommerfugler i magen. Denne følelsen og disse dagene skal jeg leve lenge på, det er i hvertfall sikkert.

I morgen er det endelig tilbake på skolebenken, og det blir D-E-I-L-I-G. Det er pangstart med fire hele dager fra ni til tre, og med en mac som venter på nye deler og må repareres av selveste meg (dét, kan bli spennende) så ser jeg for meg at jeg kommer til å være opptatt av veldig mye annet enn å surre rundt på nettet (spesielt fordi det tar ti minutter å laste inn facebook, minst en time å få blogget et ordentlig innlegg, og å åpne mailen kan jeg visst bare se langt etter). Men, jeg har det skikkelig fint om dagen jeg – så det gjør ikke noe!

God mandag og god ukestart!

5 thoughts on “Nå er livet fint

Legg igjen en kommentar

