Kjærlighet

Siste innspurt

K2

Høsten er i anmarsj, det er ikke lenge til vi blåser ordentlig frostrøyk om morgenene og tar på oss ullundertøy, men enn så lenge står varmekablene på på natta, og så må vi lufte ut den overflødige varmen litt ut på dagen. Snakk om å fyre for kråka. Liker det likevel.

Snart kommer de fine fargene tilbake, skolen starter, hverdagen kommer på ordentlig og tiden kommer igjen til å fly. Men før vi kommer dit skal den siste feriehelga nytes – Kasper skal feires med hele familien, jeg må huske å bake kake og så er jeg så heldig at jeg er bedt med på hyttetur med to fine. Hvordan logistikken skal løses denne gangen er jeg ikke sikker på, men det ordner seg vel det også på et vis. Fram-og-tilbake-uten-bil begynner å bli slitsomt, så det skal rett og slett bli litt deilig å være bundet av skole her oppe framover. Nerden gleder seg, og ønsker alle en god helg!

PS: Mac’en har fått virus av alle ting, så om det blir en lang pause i innlegg er det fordi jeg sitter på pengene mine som Onkel Skrue og nekter å bruke dem på noe så dumt som en ny datamaskin. Hvem trenger ny datamaskin, liksom. 

8 thoughts on “Siste innspurt

    1. Takk :)

      Ja den gjør vel forsåvidt det, men med fulle uker framover går det nok enda fortere. Høstferie har vi ikke, så plutselig er det vel jul!

      Håper du/dere hadde en fin helg :)

      Lik

  1. Åh, så nydelig høstbilde!
    Det var akkurat som om høsten bokstavelig kom med vær og vind til skolestart – her har det iallefall regnet ei uke i strekk nå!
    Gratulerer med den store dagen og god feiring :-)

    Lik

  2. Så fantastisk høstbilde! Jeg gleder meg til jeg kan knipse slike her, men alle sier at det er for vått på vestlandet til å få slike bilder. Bladene ligger visst klistret til bakken. årlig gjort… Høsten er jo så nydelig :) Her går det allerede i lette ullplagg og varmekabler på svak varme. Det er litt deilig :)

    Lik

    1. Takk :)
      Vi får krysse fingrene, heldigvis har dere mye flott ellers i året :D Her har varmekablene stått på en stund, det er litt deilig ja :)

      Lik

Legg igjen en kommentar

