Kjærlighet

Memory lane

IMG_0435

To år siden i går. Rimelig fjern på lystgass. Rimelig mye latter. To år, altså.

Det er ikke ofte jeg mangler ord, som regel ramler de ut i bøtter og spann, men i dag har jeg ikke så mange av dem. I dag har jeg lest gamle tanker, sett på gamle bilder, spunnet rundt i gamle minner og lurt på om det virkelig bare er to år. Fine minner, vonde minner, vanskelig tanker. Latterkuler jeg er glad jeg har foreviget. En reise det er vanskelig å sette ord på, nå, i dag.

I dag, som hverdagen er preget av sommerfugler, latter, takknemlighet, lure smil og trygghet. Det er ikke så lett å sette ord på det heller, men det er fint. Og det er litt rart.

8 thoughts on “Memory lane

  1. For tre år siden satt jeg i den samme kledelige drakten som du poserer så nydelig i.. :) Du skriver så fint om livet, tanker, følelser..jeg blir nysgjerrig og vil gjerne vite mer – men det er også fint at det nettopp er dine begrensninger som bestemmer hva som skal med og hva som skal stå mellom.. :) Ønsker deg alt godt for dagen!

    Lik

    1. Hehe, jeg må le hver gang jeg ser bildene – det var mye latter på fødestua den dagen!

      Åh, du er så fin, Elin! Jeg tar til meg ordene dine og gjemmer dem i hjertet <3 Takk det samme!

      Likt av 1 person

  2. Å heisann frøken Drita Margerita! For et herlig bilde, jeg humrer for meg selv her jeg sitter. Tiden går fort når man har det gøy, og suser enda raskere av gårde etter at man får barn, stas å følge med dere!

    Lik

  3. Gratulerer med to!

    De første årene etter en fødsel er det litt spesielt. Det blir så veldig fødselsdag, liksom, ikke bare bursdag, men en påminner om fødselsopplevelsene.

    Lik

  4. Hehe! De er lekre de skjortene der… Gratulerer med dagen! To år går vanvittig fort!! Jeg klarer knapt å skjønne at vi har en fireåring i huset – jeg syntes liksom han ble født i går! :-)

    Lik

Legg igjen en kommentar

