Kjærlighet

Her går det unna

Endelig fikk jeg ånden over meg, og allerede før 7 i dag morges hadde to større møbler byttet plass, og det verste støvet var velplassert i støvsugermagen. Kasper syns det var kjempegøy å få lov til å dytte de store tingene rundt! Jeg har tørket støv som en helt, og jeg hadde helt glemt hvor morsomt det er å støvsuge når man hører at det blir reint. Begge korktavlene er endelig oppe på veggen, ikke helt uten strev – men visste dere at iPhonen kan brukes som vater? Jeg fikk virkelig brukt det jeg lærte av å sitte på rompa og surfe på nettet i hele går, men jeg ønsker meg vater i bursdagsgave likevel, altså.

_MG_1000Er det ikke blitt fint? Frihetsgudinnen jeg helt hadde glemt at jeg hadde har fått komme fram i lyset, nøklene har fått fast plass og når mørket kommer blir det fint med telys i kroken. Bambusplanten har fått ny vase i et gammelt norgesglass, og det stakkarslige bonsai-treet har fått en runde med støvsugeren. Skiltet fra Oslo Gassverk har byttet plass, og jaggu fant jeg ikke de gamle passbildene av Kasper også.

_MG_0994Sebraen fra Tanzania dukket også plutselig opp, og måtte selvfølgelig få stå på tv-benken sammen med 15-kroners giraffen uten ører fra brukthandelen. Alt i hyllene har blitt omorganisert, og de hvite eskene er faktisk skoesker jeg har teipet fast ark og satt etiketter på – det tok meg 5 minutter og jeg er så fornøyd med resultatet! Og dere som kjenner meg godt lurer nå kanskje på hvor alle de andre tingene mine har blitt av, og alt det rotet jeg har drevet å klaget sånn over, hvor er det? Vel, man kan si det sånn at jeg er vel ikke helt ferdig enda likevel:

_MG_1001

Heldigvis har jeg en stor bod og mange skoesker til overs, organisering av nips og hva som kan selges, kastes og gis bort får jeg ta en annen dag – nå skal jeg nemlig bruke resten av dagen på å spille Mario Kart!

Har du for liten plass? 

7 thoughts on “Her går det unna

  1. Jeg hadde for liten plass før jeg flyttet hjem til pappa, boden var så smekkfull at bare det å gå inn dit innebar en alvorlig helserisiko. Altså, ting veltet og falt om hverandre – JEG falt, men så lenge den døren var stengt så var alt ryddig så langt jeg kunne bry meg ;) hvem har ikke mist ett roterom liksom, kommaaaan :p

    Lik

Legg igjen en kommentar

