Kjærlighet

Jukeboksen går

Regnværet kom med et brak, og jeg småfnizte av meg selv hele veien til barnehagen fordi tordenvær og regnvær er så fint. På vei hjem kikket vi på fisker og lyn, og endte opp på lekeplassen med de aller, aller største vanndammene. Og skal småen hoppe, må mammaen hoppe. Sko og klær tørker heldigvis, men jeg ønsker meg gummistøvler i bursdagsgave likevel altså. Det blir nok mye regnværshopping framover – kanskje til og med en dusj i takrenna? Små gleder!

IMG_0947

De siste kveldene har Mille og jeg fnizt på telefonen i flere timer av gangen, og selv om det fortsatt er fullstendig kaos på alle overflatene jeg liker å ha fri for rot, så smiler livet likevel. Kanskje jeg bare skal flytte rotet ned i en skuff? Halvparten er jo forsåvidt allerede flyttet inn i boden, men jeg har ryddet i klesskapet og tatt en sjefsavgjørelse på at 90% av alle klærne som ikke er brukt siden jul skal bort. Og det føles deilig! (Selv om det ikke er synlig). Jeg har laget en provisorisk kalender som for det meste består av kruseduller over avlyste og endrede planer, og jobber fælt med å huske på alt som skjer neste uke, og ikke minst hvordan det skal gå med logistikken når jeg ikke har min egen bil til rådighet. Jeg regner med at det løser seg og blir veldig koselig alt sammen, og har bestemt meg for å ta en dag av gangen. Problemet er bare at jeg er så sinnsykt pratesjuk (og litt høy på koffein), og Mille er jo på jobb hele dagen. Det er som mamma sier: man skulle tro noen hadde putta på meg en femmer. Eller som jeg sier: du mener vel en hundrelapp?

Jeg får gå på butikken og handle. Kanskje jeg skal løpe. Uansett, så skal jeg smile!

Jeg har forresten oppdatert noen instillinger, så dere som ikke har kunnet kommentere tidligere på grunn av e-post adresser knyttet opp til gamle wordpress-kontoer, skal nå kunne droppe å fylle ut e-post feltet og kommentere i vei!

Men wordpress: Beep beep boop?

2 thoughts on “Jukeboksen går

  1. Haha, jeg også stusset litt over beep beep boop men kom frem til at det kanskje bare var litt koslig.

    Apropo koslig, posten din! Smilte av hele greia, og syns jeg føler den følelsen av høypåkoffein/endorfiner/adrenalin/lykke – gull! Hold fast på den! :D

    Lik

    1. Det syns egentlig jeg også, men det ble så pang forandring uten beskjed at jeg ble litt tatt på senga.

      Will do – mye å se fram til framover og litt støv på gulvene må være greit! :D (Selv om det kanskje er på tide å gjøre noe, Kasper har fått nytt kjæledyr – skrukketroll :S)

      Lik

Legg igjen en kommentar

