Kjærlighet

Pøsevær

_MG_0944

I går var det planleggingsdag i barnehagen, jeg har vasket to runder med klær, tatt oppvaska to ganger, ryddet litt. I dag har jeg vært på NAV og på Frisklivssentralen for oppstartssamtale før KID-kurs, tatt bussen hjem og hjelp som jeg kjeder meg. Hverdagen kom og dasket meg i ansiktet så fort jeg hadde et noenlunde normalt energinivå igjen, og det gikk plutselig opp for meg at det jeg skulle gjøre så fort jeg begynte å kjede meg ikke egentlig er så innmari morsomt. Dessuten gruer jeg meg skikkelig til å begynne på det kurset.

Heldigvis, så ser jeg pøseregneværet komme denne veien og denne gangen kan det bare glemme å passere uten å gi meg litt regn på kroppen. Nå skal jeg nemlig hente Kasper i barnehagen og det er lite som gjør meg i bedre humør enn et realt regnskyll – og den bilen står fortsatt i Larvik den, så her er det bare å ta på seg regntøyet og legge av sted!

Jeg har forresten lenge lurt på å starte det nye skoleåret med et nytt bloggoppsett, hva syns dere om dette?

6 thoughts on “Pøsevær

Legg igjen en kommentar

