Kjærlighet

Utpust

Utpakking, nedtrapping, barnehagestart, sitte på rompa å ikke gjøre noenting, drikke kaffe av nyinnkjøpt mummikopp – hjemme. Kikke på vaskemaskinen som enda ikke går, sove i sofastolen fra halv åtte til åtte mens lillegutt leker med biler på rommet sitt, tenke at det ikke er så verst å måtte stå opp seks likevel. Gå til barnehagen i frisk nesten-høstluft, kikke litt på fiskene i vannet, god tid – nyte.

Få tårer i øynene fordi det er så deilig å endelig være hjemme. Tenke tilbake på borte bra, hjemme best og komme på at forandringen siden den tid er helt ok. Fortsatt 3 uker igjen med ferie, jeg har ikke dårlig tid. Jeg kan gjøre hva jeg vil, og akkurat nå skal jeg nyte kaffen som endelig har blitt kald nok til å drikkes, mens jeg leser sommerens Foreldre og Barn som lå å ventet på meg i postkassa da jeg kom hjem.

_MG_0272

Jeg har masse og lite å fortelle om på en gang – Italia-eventyret og hvorfor jeg bare må tilbake, og ikke minst den dagen bilen min tok kvelden midt i ingenmannsland og jeg havnet på et utdrikningslag i Holmestrand med 15 flotte menn fra Oslo. Verden er rar!

9 thoughts on “Utpust

    1. Takk! Skulle ønske Kasper var aktiv i husarbeidet, hoho. Men det er 3 uker til skolen starter – minst – så jeg skal da få gjort det før det :)

      Lik

      1. Haha, nei litt detaljer må man vel ha for seg selv! Når det er sagt så tror ikke jeg på tilfeldigheter (tror jeg hehe), og det ble nok en fin avslutning på den spennende turen dere har hatt :) stress følger med, selv om jeg hadde fått svettebrøt av tidsklemma du befant deg i på flyet :p

        Lik

        1. Jeg var bare ikke sikker på om du hadde lest det eller ikke :P Det var egentlig ganske rolig, øl, mat, bading :) Men det var selvfølgelig en stripper der, og DET var kleint! Kan også si at jeg fikk sove i egen hotellseng, det var ikke så feil det heller x)

          Hvis du ikke tror på tilfeldigheter, hva tenker du da? Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg :P

          Lik

Legg igjen en kommentar

