Kjærlighet

Sommer, sommer ♥

Dagene kommer og går, og på et eller annet vis fyller vi dem med aktiviteter og så kommer kvelden, vi legger oss, våkner til strålende vær og gjør det samme en gang til. Vi har heldigvis frisknet til, men besøket ble dårlig og måtte dessverre takke for seg og reise hjem.. Det var likevel veldig koselig med besøk, og vi håper vi får fylt den siste uka før jeg reiser til Italia med flere fine dager med hyggelige og flotte mennesker.

_MG_8948

Jeg har selvfølgelig brukt opp datamengden på mobilen for lenge siden fordi vi ikke har tilgang på internett (annet enn her hjemme hos mamma og pappa) og selv om jeg merket stikket av savn de første dagene er det egentlig helt greit. Nå som jeg først er pålogget ser jeg at det ikke har skjedd noe viktig uansett. Jeg hadde 97 uleste mail med reklame som havnet rett i søppelkassa og  bloglovin’ forteller meg at jeg har 123 uleste bloggposter. Den siste var den hardeste kamelen og svelge, men jeg må innrømme at det er fint å nyte livet og menneskene rundt meg uten å føle at jeg går glipp av noe viktig. Før det gjør jeg jo ikke, strengt talt (bortsett fra de gangene folk inviterer til eventer på facebook og regner med at alle får det med seg, da).

Jeg regner med at den neste uka flyter forbi på det samme fine viset som denne har gjort, jeg jobber fortsatt med en liste over ting jeg virkelig liker å gjøre og jeg er snart halvveis i Hulebjørnens Klan. Skrivelysten er mer eller mindre ikke til stede, ikke fordi vi ikke gjør noe, men mer fordi hjernen er skrudd av av mye sol og saltvann. Og det, det er deilig!

Håper dere nyter en god sommer, alle sammen :)

Legg igjen en kommentar

