Kjærlighet

Idyll og hvite løgner

Jeg styrer og ordner noe veldig med det nye objektivet om dagen, og prøver å unngå å innse at vi er i vår femte uke med sykdom, i vår femte uke med ferie. Når bildene ser ut som vi lever i tidenes aller, alle beste sommerferieidyll ser jeg for meg at det er lettere om fire uker og si at vi har hatt en fantastisk sommer, enn om jeg kun sparer på kvitteringene fra apoteket (for jada, jeg har fylt på hjemmeapoteket med enda flere varer – snart kan jeg begynne med utsalg).

KasperVilBil.jpg

Men bank i bordet og kryss i taket, så tror jeg vi har vært over den verste kneika nå. Og vi har tross alt to uker til i sommerferieparadiset som vi kan nyte, og skulle man visst – de har fått kortterminal i kiosken på stranda! Der er vi selvfølgelig en gang om dagen, Kasper spiser pølse og mamma spiser is. Og så er Kasper jevnlig i drivhuset og stjeler agurk, som han knasker på resten av dagen. Vi hopper litt på trampolina, Kasper leker med biler og mamma sover litt på sofaen, eller bygger duplo. Det er jo moro for liten og stor, og jeg skal stolt vise dere bilder av mine flotte kunstbyggverk litt senere.

KasperStranda

Vi har forresten ikke tilgang på internett i sommerhuset vårt, men det er egentlig helt ok. Mac’en synger på siste verset, jeg legger meg tidligere enn vanlig, begynner å bli lei av og se på tv, og har derfor et lite håp om å endelig lese «Hulebjørnens Klan». Gjerne ute på verandaen i kveldssola med et teppe rundt meg. Litt sånn sommeridyll, likevel ♥

2 thoughts on “Idyll og hvite løgner

  1. Det er åssen en ser det, eller..? :) Håper sykdommen gir seg nå til fordel for friske kropper og masse sprell – fint blir det nok uansett når han har en mamma som deg! :) God sommer videre, og god bedring!

    Lik

    1. Ja må jo prøve å være litt positiv :) Og vi har jo veldig mange fine øyeblikk også altså, det er bare det at mammaen ikke er helt topp i formen, og minsten begynner å kjede seg litt :P Takk, og god sommer til dere også! :)

      Lik

Legg igjen en kommentar

