Kjærlighet

#mademyday

I dag har vært av det utfordrende slaget: barnehagen ringte klokka tolv for å informere om at Kasper mest sannsynlig hadde øyekatarr, så vi dro på legekontoret. Hvor vi måtte vente i en og en halv time. Som om ikke det er utfordrende nok med en som har tålmodighet på cirka et og et halvt minutt, så kan dere jo tenkte dere selv hvor ‘lett’ det var å skulle få øyedråper og salve dit den skulle. I tillegg mente legen at han har bronkitt, eller noe i den duren, så vi har nå halve apoteket i kjøleskapet. Jeg har selvfølgelig begynt å kjenne det i øynene selv, og krysser fingrene for at jeg slipper denne gangen. Bank i bordet.

Men, det er én positiv ting i dag som med sitt herlige pling gjorde at jeg fikk litt av humøret tilbake likevel (etter at Kasper hadde sovnet, selvfølgelig). Nemlig.. denne:

_MG_8492

Jeg har alltid ønsket meg en skrivemaskin! Dessverre er de nye jeg har kikket på ekstremt dyre, så dere kan tro jeg fikk sommerfugler i magen da jeg så denne dukket opp på Facebook-siden til NMS Gjenbruk Heddal. Jeg trodde selvfølgelig den kom til å være kjempedyr, men den kostet bare latterlige 95,- og det er verdt både mangel på hashtags, alfakrøll og ett-tall. Det er stor sjanse for at de neste brevene som skal sendes blir skrevet på denne, åh lykke!

_MG_8494 _MG_8497

7 thoughts on “#mademyday

  1. Så fantastisk!! Jeg er grønn. Av ren og ekte misunnelse! :) Men veldig, veldig glad på dine vegne – jeg kjenner hvordan du smiler mot oss gjennom skjermen! :):):) Gratulerer!!

    Lik

    1. 95 kroner for en fungerende reiseskrivemaskin MED veske, haha – jeg skjønner det ikke!
      Dødsmorsomt å skrive sitater på fint papir med den!

      Lik

  2. FiiiN! :D Jeg har en skrivemaskin, men den er diger så vi har ikke plass til den i hus. Men der er flott å skrive med, føles bra!

    Lik

Legg igjen en kommentar

