Kjærlighet

Litt sur, men ok

Støttebandasjen er på igjen og ferien har dermed fått en forlenget kjip start. Jeg hadde jo så lyst til å vaske hele huset denne uka! (Ja, det er faktisk sant). Det påvirker humøret, men akkurat nå kom Orange is the New Black sesong 2 ut – ferien er reddet. I morgen er det 30årslag, samme gjelder helga etter, og vi skal da klare å gjøre litt annen moro innimellom også. Jeg har blitt tipset om at Frivillighetssentralen er et ok sted å henge for pratesjuke og oversosiale mennesker som meg selv, nå er det nemlig på tide å bytte ut morgenkaffen i barnehagen med noe annet. Som jente 4 så fint sa til mammaen sin: «Ho der går aldri hjem, mamma».

IMG_8328

Litt humørsjuk har man lov til å være når alt går litt halv-på-tverke på en gang, så nå skal jeg gomle kake til frokost og storkose meg med alt som skjer innenfor fengselets vegger. Ha en fin helg og pinse!

2 thoughts on “Litt sur, men ok

Legg igjen en kommentar

