Bare Line · Foto

Super lørdag!

Jeg forstua håndleddet onsdag kveld (volleyball er tydeligvis ikke min sterkeste side..) og jeg har dessverre ikke klart å skrive så veldig på noe form for tastatur før i kveld. Nå har jeg akkurat kommet tilbake fra en nydelig tur på Eikeskar, og jeg kjenner at jeg endelig bare skal slumse i sofaen og nyte NRK. Pizzaen står i ovnen og det er et halvt glass vin igjen etter onsdagen, sommerfølelsen er veldig til stede og jeg stoppa egentlig bare innom for å vise dere noen av bildene fra i dag, og selvfølgelig for å si – eksamen kunne ikke gått bedre!

IMG_8080 Halskjede fra Tanzania♥ IMG_8095_MG_8111 _MG_8131 _MG_8166 _MG_8197Utsikten fra Eikeskar ♥

IMG_8199 IMG_8205Ops, noen har sprengt i stykker stien!_MG_8230 Neste mål er Gaustatoppen i det fjerne ♥_MG_8257

 er det sommerferie!

2 thoughts on “Super lørdag!

  1. Okå, flere ting jeg vil nevne her; 1.Gratulerer så mye med vel gjennomført eksamen!! 2. For et stilig smykke! 3. For noen fine bilder! 3. For en fin jente! 4. SÅ DEILIG DET HØRTES UT MED PIZZA. 5. Nyyyyt sommerferien, DET fortjener du <3

    Lik

Legg igjen en kommentar

