Kjærlighet

Hurra!

Fredagen var en skikkelig dårlig dag. Sånn typ.. ingenting gikk som sånn det skulle. Jeg gikk til og med glipp av at barnehagen gikk i tog rundt skolen for å øve til 17.mai. Så da satt jeg der da, med nyinnkjøpt flagg og tårer i øynene, og så litt sånn ut:

IMG_7474

Selve dagen derimot, ble så bra! Vi hørte korpset og lillebror spille, spiste is, hilste på kjentfolk, spiste lunsj hos mormor og morfar, stod foran og så borgertoget, spiste is, fikk kake hos farmor, og så fikk jeg tilogmed sosialisert meg litt på fest med gode venner før jeg avsluttet hele dagen med mamma, pappa og film på tv’n.

IMG_7537 IMG_7582 IMG_7617

I dag har vi tatt livet med ro, Kasper ble med pappaen sin i borgertoget i går og sov der – så jeg kunne sove lenge i dag. Jeg har luka ormegrass og planta rodododonedhenrodron (ja, ikke sant), og nå er jeg endelig hjemme igjen og ser skikkelig fram til en ny uke på biblioteket før siste eksamen. Ikke sant. Vi øver på å ta livet med ro, eksamensperioden er som sagt ikke helt god for de små, så på vei hjem i dag tok vi oss en aldri så liten rastepause, spiste litt pølse og så på bilene som suste forbi:

IMG_7639Til sist må jeg bare si at jeg følte meg SÅ flott på 17.mai i år, det var så herlig! Og den bunaden, den er jeg så glad for at jeg har. Og Kasper i bunad, så fin liten knupp. Sjarmerte seg tilogmed med på avisa’s 17.mai film. Nå skal jeg unne meg enda en god natts søvn før de braker løs, om 10 dager er det ferie!

5 thoughts on “Hurra!

  1. Hurra! Så flott du er! :) Bra det ble en fin dag, og masssse lykke til videre med eksamen! :) Haha, syns du er sporty som prøver deg på å skrive den der buskeveksten på r…. ;)

    Lik

    1. Tusen takk! Nå har det gått litt i stå, men jeg har planlagt en topptur i ettermiddag og håper det setter fart på sakene :) Haha, jeg vet hvordan man uttaler det, men jeg har ikke peiling på hvordan man skriver det!

      Lik

      1. Samme her, altså, det muntlige har jeg på plass, men ikke snakker om at jeg skriver det uten hjelp fra en stavekontroll… ;) Kos deg på topptur, jeg forsøker å dra med noen venninner, vi får se hva det blir til ila uka :)

        Lik

    1. Hahaha, ja det er jo også noe å kalle den.. Takk!

      Jeg prøver å holde hodet over vannet, men drukner snart i all denne teorien jeg ikke helt får grepet på…

      Lik

Legg igjen en kommentar

