Studentlivet

Det er håp!

I går løsnet det endelig, etter timer med hodekløe og sverting. En disposisjon med fokus på struktur og å få med alt fra vurderingskriteriene og læringsutbytte i faget ble laget, og plutselig var jeg i siget og da skjedde det verste som kan skje.. Jeg hadde plutselig 2957 av 3000 ord , og ingen avslutning! Dagen i dag har derfor gått til å finpusse formuleringer, og nå er det bare et drøftingsavsnitt og avslutning igjen. Jeg vet tilogmed hvordan jeg skal skrive det! Det er rett og slett litt utrolig at jeg kan si meg «ferdig» med hele to dager igjen til innleveringsfrist. Hva skjedde, liksom? Ingen skippertakstilstander?

IMG_0108

Det er vel egentlig like greit, for selv om jeg takler presset og har kaoskontroll i både hus og hjem, er det verre for han lille som må henge med på lasset. Han er sliten, og det skjønner jeg godt. Jeg derimot, har allerede vært på trening to ganger denne uka. Det er deilig å være i gang igjen, sånn om man ser bort i fra at jeg får vondt i magen hver gang jeg ler eller nyser. Planen er å trene på fredag også, det må jo være ny rekord. I dag har Kasper og jeg tusla en tur etter barnehagen, det var deilig å lufte seg litt etter alt for mange timer på biblioteket med tresmak i rompa! Kameraet fikk være med, og noen bilder fikk jeg da tatt før det gikk tomt for strøm.

IMG_0137 IMG_0120Blåsee!IMG_0113 IMG_0127

4 thoughts on “Det er håp!

  1. Woho, så deilig! Er så rart når ting bare plutselig løsner slik som det der, men foooor en fin følelse :D Så fine bilder! Det ser ut som Kasper skal til å spise den løvetannen i stedenfor å blåse, hihi ü

    Lik

    1. Jaa, nå har jeg faktisk levert!! :D
      Tusen takk, ja jeg blåste først og så skulle han og da putta han likesågodt hele greia i munnen x)

      Lik

Legg igjen en kommentar

