Studentlivet

Ready, set – unntakstilstand

Eksamen er utdelt, biblioteket er inntatt, bøkene pakka og søren jeg glemte å tømme matsøpla før jeg dro. Jeg burde ha dusja men på gulvet er det sandstrand og det minner meg på at når jeg flytter herfra er alt uten vaskerom uakseptabelt. 

IMG_7469Til og med dinosaurene får mat hos oss!

Oppgaven virker god, den er kompleks og må brytes ned i noe konkret – men jeg har en plan og jeg tror det kommer til å gå bra. Kasper skal til pappaen sin i helga og jeg har store planer om å bruke tiden effektivt på pensum, disponering og mye kaffe (og søvn). De tre siste dagene har jeg vært på biblioteket for å havne i rett modus, og det tror jeg var den smarteste idéen jeg har hatt hittil i år. Det er tungt og dette halvåret har vært et eneste kaos fra skolens side, men dette er så spennende og så gøy likevel at jeg tror jeg må bruke sommerferien på pensumlitteratur!

God helg :)

7 thoughts on “Ready, set – unntakstilstand

Legg igjen en kommentar

