Bare Line

Friskt!

Jeg elsker å bade, men jeg må innrømme at jeg har krysset alt jeg har for å slippe bade-utfordringen som sirkulerer i stor fart på facebook for tiden. Men, så ble Isabel utfordret og da var alt håp ute, så istedenfor å drøye det i hundre år fant jeg ut at det var like greit å bare hoppe i det. Jeg har tross alt badet i mars en gang i tida, og da hadde vi snøballkrig i vannet!

IMG_0024Gang nummer to! Skal den første filmes må man ta en tur til for litt bildedokumentasjon i tillegg! Og ja, det var kaldt. Anbefales dog på det sterkeste, føler meg friskere enn aldri før!

5 thoughts on “Friskt!

Legg igjen en kommentar

