Hverdag

Hei, mai!

April bød på mange utfordringer, dårlig vær, fint vær, sykdom og skolestress – akkurat som det ser ut som på kalenderen. En måned med fullt kaos. Men nå er den over, mai er her, det er 25 dager til ferie og jeg har ingen planer om å legge lista like høyt som forrige gang. Jeg vil dog ta med meg tankene bak dette bildet, og fortsette å ha troa på meg selv!

BecauseIsaidIwould

Akkurat nå nyter jeg sola gjennom vinduene, Isabel har vært her, og ikke nok med at ho har tatt all oppvaska, så har ho også hjulpet meg med kilder på FoU-oppgava og den er endelig levert! Jeg har feiret med en ny og nydelig grønn plante og potte, og jeg elsker den allerede. Akkurat nå har jeg ingenting jeg må gjøre, ingenting som må skrives eller ryddes eller vaskes opp – og det er et deilig utpust mellom slaga. På mandag kommer søster’n på besøk en stund, og i ukene etter har jeg store planer om å innlede et kjærkomment forhold med innsiden av skolebiblioteket. Jeg er mer motivert før en eksamen enn aldri før, og det er herlig!

_MG_0012

Håper dere har en flott helg!

2 thoughts on “Hei, mai!

Legg igjen en kommentar

