Hverdag

Fredagstur

Har du noen gang hatt skikkelig lyst til å gjøre noe, men så har du på en måte ikke turt fordi du ikke er sikker på om det lar seg gjennomføre? Og så har du gjort det likevel? Den småskumle følelsen i magen rett før du starter, noen sommerfugler og et hopp over et hjerteslag fordi du faktisk er på vei, og du vet ikke helt hvordan det kommer til å gå, men guri – så spennende det er!

Kasper har ikke sovnet før halv ni i det siste, så istedenfor å la han ligge der våken i flere timer hver kveld har jeg like så greit utsatt leggetid. Hvis vi ser bort i fra at det er veldig upraktisk når jeg skal skrive oppgave, så har vi plutselig fått flere timer ekstra på kveldene til å finne på gøy, Kasper er i mye bedre humør enn på lenge, og han sovner på et blunk når han legger seg.

Med all denne ekstra tiden har vi plutselig fått tid til å virkelig gjøre noe etter barnehagen, så i dag ble det rask middag før vi var ute av døra igjen. Det var på tide å gå på Eikeskar med Kasper i bæremeis! Jeg har hatt Kasper i bæremeis én gang før, og var veldig spent på om det lot seg gjennomføre. Vi kjørte opp til den nest øverste parkeringa og la i vei – og det gikk så fint! På toppen skreiv jeg oss inn i turboka, og så spiste vi rosiner og drakk litt vann før vi var på vei ned igjen. En og en halv time frisk luft på kvelden i vakker norsk natur er virkelig å anbefale.

EikeskarMedKasper

Nå må jeg hurtigskrive resten av et midlertidig utkast på FoU-oppgaven min så jeg rekker gullrekka! God fredag, jeg håper du nyter den!

7 thoughts on “Fredagstur

  1. ahh deilig! Jeg gikk også en tur på fjellet i kveld, med varm kveldssol, elsk! Var dritslitsomt, men godt når jeg var ferdig ;) Nå venter det et varmt og deilig boblebad med mitt navn på! God heelg :)

    Lik

    1. Deiliiig! Jeg valgte den nesten enkleste turen, men det gikk strålende bra så kanskje jeg prøver meg på den tyngste en dag? Det hadde vært skikkelig moro :D God helg!

      Lik

Legg igjen en kommentar

