Kjærlighet

Bjørka i brunst

Det er mange år siden sist jeg reagerte som dette på våren, og det er utrolig slitsomt. Dagene er et nysemaraton uten like, og ulldotten jeg hadde i hodet fra før av blir ikke mindre av denne allergien, for å si det sånn. Jeg har krøpet til korset og funnet fram allergitablettene, så jeg regner med det blir mildere etterhvert. I mellomtiden skulle jeg ønske døgnet hadde flere timer, for jeg blir så innmari trøtt av dette her!

nattur2Så nydelig, og så hatet.

Nattur

Men selv med pollenstorm må jeg innrømme at jeg er glad for at våren endelig er her, om enn bare for en liten stund. Jeg tar til meg all den sola jeg kan få, og jeg håper at hvis det fortsetter sånn som dette kan jeg slutte å ta på meg solbriller når jeg skal sjekke om jeg har fått farge på låra. Jeg har begynt på et nytt prosjekt, og skjønner sakte men sikkert at det kanskje ikke var så lurt akkurat nå. For det første kræsjer det med det positive april-prosjektet mitt, for det andre burde jeg bruke skrivemotivasjonen på noe helt annet enn dette. Men man kan ikke velge når motivasjonen kommer, og jeg lurer litt på om jeg skal spørre én av dere som ikke kjenner meg om du har lyst til å lese? Jeg vet ikke helt enda, men om du skulle være interessert i å høre mer om dette diffuse greine så må du gjerne ta kontakt. Spennende, skummelt. Jeg vet ikke helt!

4 thoughts on “Bjørka i brunst

  1. Pollen <3
    Jeg har funnet ut at pollenallergi er skikkelig kjipt når jeg legger bebi for kvelden og snørra bare renner når jeg bøyer meg over kanten på sprinkelsenga:p

    Du trigget min nysgjerrighet også, men jeg styrer unna ALT av prosjekter og sånn om dagen, for jeg får ikke til å følge opp en bitteliten handleliste en gang… Dessuten er permisjonen min straks over, så da tror jeg kanskje at jeg kommer til å dø allikevel!

    Men LYKKE TIL med prosjektet ditt! :D

    Lik

    1. Nesa har heldigvis ikke begynt å renne enda, men den vattklumpen i hodet kunne jeg klart meg uten! :P

      Det er veldig forståelig! Hvis jeg kunne sette motivasjonen på vent og gjøre det jeg virkelig burde så skulle jeg gjerne gjort det, hehe.

      Takk!

      Lik

Legg igjen en kommentar

