Hverdag · Kjærlighet

God påske!

Klumpen er hjemme igjen, og ligger i skrivende øyeblikk i senga og leser Dr. Seuss ABC-bok. Det forundrer meg ikke om han snart kommer tuslende ut i stua, for å klatre ut av senga har han nemlig lært seg på tross av oppkast og diaré! Jeg krysser fingrene for en strålende siste-påskedag i morgen, at vi alle er helt friske igjen, og at ukene framover ikke blir som ukene bakover. Jeg vet jeg har sagt det lenge, men nå begynner det virkelig, én innleveringsfrist til uka og én uka etter, og 8. mai får vi utdelt hjemmeeksamen. 28.mai er siste dag med muntlig, og fordi hele eksamen skal være basert på oppgaven med innleveringsfrist 30.april er det egentlig bare å lese på. April har gått noe treigere enn januar, februar og mars – men om bare én måned er jeg ferdig med et helt år på høyskolen og så har jeg hele TRE måneder ferie!

IMG_7230

Håper dere alle har hatt en strålende påske! :)

Legg igjen en kommentar

