Kjærlighet

Er det min tur?

Jeg ligger i senga med mac’en på fanget, ikke dårlig nok til å innta fosterstilling helt enda, men ikke bra nok til å føle at jeg fungerer skikkelig heller. Mamma og pappa og storebror har vært her, og når de dro tok de med seg både Kasper og Mille. Det var strengt talt helt nødvendig, for i dag har jeg gått på sparebluss. Jeg bare venter på at basseluskene tar overhånd og at det skal være min tur til å henge over bøtta (det er tross alt over ett år siden sist) – samtidig som jeg krysser fingre og tær for at jeg slipper denne gangen også.

IMG_7138

 

Men dagene med besøk har vært fine, og jeg hadde ikke overlevd fire runder med oppkast hos Kasper hvis ikke Mille hadde vært her. Jeg er absolutt utrolig heldig som har så flotte venninner som kommer og hjelper til, selv når de egentlig bare skulle på ferie og kose seg i heimen vår. I morgen er det meldt fint vær, jeg skal sove lenge, og så håper jeg at det gjør meg frisk som en fisk. Så kanskje jeg får tid til å skrive litt på skoleoppgaver om motivasjonen kommer (hvis ikke, så gidder jeg rett og slett ikke), eller på tilfeldige tanker som suser rundt i hodet og bare venter på at penn og papir dukker opp. Det er så mye som inspirerer, disse blogginnleggene for eksempel: Finding your voice: Write Doe Bay og Six words you should say today.

Mens Mille har vært her har vi i tillegg til å lage det ekstremt fine gateskiltet (i dag kom pappa med bor og skruer så vi fikk festet det ordentlig), malt våre egne krittavler. Vi kjøpte rammer på Nille til 49,50,- og tavlemalingen har jeg kjøpt på Biltema en gang i tida. Vi trengte tre strøk og skulle nok kanskje hatt mer på den første gangen, men resultatet ble fint og litt ujevnheter er jo en del av sjarmen på hjemmelagede greier!

IMG_7180

Hallo!

8 thoughts on “Er det min tur?

  1. Ramma ble jo kjempeflott!!!

    Håper du våkner frisk og rask i morgen er det jo meldt knallvær så det er bare å krysse armer og bein.PS. Du får stoppe innom Ørje på vei til Sverige en gang da vettu, de har mer der som er verdt å få med seg.!

    Lik

Legg igjen en kommentar

