Kjærlighet

Kos og kaos

Seien er i ovnen, sola steiker, karsen gror, Kasper sover og vi kan endelig puste ut litt. Dagen startet akkurat som den sluttet – med en skikkelig runde oppkast. Men, tøffen er i godt humør likevel og da må man bare ta det man har og gjøre det beste ut av det, så vi har laga vafler og gått på skogstur, kost oss ute i sola, malt nytt gateskilt (krysser fingrene for at ingen stjeler det denne gangen, det er jo en grunn til at det manglet), og så fort maten er klar skal vi nerde med enda et par episoder Game of Thrones.

_MG_7066 _MG_7068 IMG_7084

Så selv om hjemmepåska fikk en litt annen vending enn vi hadde tenkt, så har vi fortsatt vært kreative (prosjekt nummer 2 er i farta!), spilt både UNO og Ticket to Ride, vært ute og liggi rett ut. Vi krysser fingrene for at morgendagen blir like bra som i dag, bare uten sykdom og like mye vind – så hvis noen har forslag til morsomme uteaktiviteter er det bare å rope ut!

PROSJEKT GATESKILT:

IMG_7085 _MG_7090_MG_7093 _MG_7127

Og så måtte vi sjekke om det satt fast, selvfølgelig.

_MG_7116

FERDIG!
Ønsker dere alle en fin påske videre! :)

9 thoughts on “Kos og kaos

  1. For et fantastisk skilt! Jeg har alltid ønsket å bo i en gate med et «idyllnavn». Da jeg var liten skulle jeg bo i jordbærstien, bare fordi det het jordbærstien <3 Men adressen min er nok av det kjedelige slaget.
    God påske :)

    Lik

    1. Det er jo så flott med sånne gatenavn! Litt lenger nede i byen ligger «kjærlighetsstien», jeg kunne godt tenkt meg å bo der bare pga. navnet ja :)
      God påske! :)

      Lik

  2. Fineste skiltet! Tenk på jeg som bodde i Granveien da jeg var liten! Det var kjipt det, når det fantes Blåbærstien og Blåsbortveien!
    Hmmm… Uteaktivitet? Kan ikke så mye om det ennå… Men jeg gleder meg veldig til vi får den sandkassa i hagen:)

    Lik

  3. God bedring til den lille, og God Påske til dere :) For et superkoselig gateskilt! Siden jeg trives best inne i gråværet på Sunnmøre sliter jeg med å finne på artige uteaktiviteter, men jeg ser du har begynt bra hihi!

    Lik

    1. Takktakk :)
      Bor du også på Sunnmøre? Jøss, jeg tror halvparten av alle bloggskribentene jeg følger holder til der oppe :P Når man ikke bor der er det noe med gårværet som tiltrekker da, må jeg si – vi var på Hareid en uke forrige sommer og da hadde vi seks dager med regn og en med sol :P

      Lik

Legg igjen en kommentar

