Studentlivet

niendezzzz

Ring riiing (iPhone’s nye og utrolig merkelige ringetone)

Buzzzz riiiing riing

Åhei, det er jo min telefon som ringer, shit hvor er jeg, er det morgen eller? HVOR ER KASPER? Åja han sover. Jeg er kald på føttene. Det er kvelden ja, jeg har sovna på sofaen. Igjen. Men hvem i huleste er det som ringer?

Hallo?

JA HEI! Jeg ringer fra MySafety!

Jeg begynner snart å drømme at jeg skriver ferdig skoleoppgaver mens jeg sover, for jeg vet egentlig hva jeg skal skrive om og hvordan jeg skal skrive det, men så får jeg ikke henta fram tankene liksom. Og når jeg endelig har tid og det kanskje løsner, så sovner jeg bare! Argh. Og så vet jeg egentlig ikke hvordan jeg skal skrive det likevel. Eller andre lure ting jeg har lyst til å skrive, egentlig. Alle ord og setninger jobber i mot meg, liksom. Men jeg får ta en time nå i kveld, det burde jo gå bra. Da rekker jeg kanskje å høre om jeg har vunnet i konkurransen til Kveldsåpent også, det hadde vært moro. Hvis ikke jeg sovner igjen, da.

Flere enn meg som sliter med å få gjort det de egentlig skal gjøre fordi tankene ikke når fram?

11 thoughts on “niendezzzz

  1. …yuuuuuup…

    jeg har faktisk skrevet en eksamensoppgave i exphil på en natt. 3000 ord, som egentlig skulle vært jobbet med de seks månedene før. men det GIKK, det gikk helt greit det.

    ..men sånt får jeg ikke til lengre, etter jeg fikk unge. dessuten er det så mye annet å tenke på..

    Lik

    1. Oj, det er sprekt gjort!

      Men ja, det er akkurat det det er – for mye å tenke på. Middag, reine klær, henting og levering i barnehagen.. Nei uff, bare jeg får gjort ferdig det her så skal jeg nyte livet litt.

      Lik

        1. Uff, nå måtte jeg le litt. Men smart da! Det eneste problemet mitt er at jeg trenger noen å klage til fra tid til annen, og fordi Kasper ikke er helt passende så får liksom alle høre det…

          Lik

  2. Oooooh yes..

    Men jeg har faktisk allerede begynt på hjemmeeksamen, som ikke en gang er delt ut enda (vi har fått vite sånn høvelig hva den vil handle om/hvordan den kommer til å se ut..). Dessuten er det snart påskeferie. Det er i grunn så fint at det overskygger den dårlige turværvarslinga her nord :)

    Lik

    1. Åååh, heldige dere!! Jeg tror hjemmeeksamen blir bra selv om vi ikke har noe info, men muntlig eksamen skal være basert på den oppgaven vi skriver nå og det er jo bare kaos :P

      Lik

Legg igjen en kommentar

