Bare Line · Foto

femteapril

Det snør, regner litt, men når man har bestemt seg for å ta bilder hver dag i hele april og søster’n har spurt etter «photoshoot» så må man liksom komme seg ut likevel. Og det var jo litt morsomt, selv om det var kaldt.

LineSkog TonjeSkog2a

Idéen var god og gjennomføringa litt vanskeligere, så vi tar erfaringen med oss og prøver igjen når været blir bedre. I kveld er jeg visst plutselig bedt med både hit og dit – så sjansen er stor for at jeg blir hjemme. Eller at jeg drar ut. Jeg vet liksom aldri når jeg har barnefri, rutiner og alt forsvinner jo rett ut! Men, nå er det 20 spørsmål på P1 og da er det viktig å følge med, så jeg får avslutte her. God lørdag!

4 thoughts on “femteapril

    1. P1 er jo den beste kanalen, så det skjønner jeg vel at du måtte :) Tusen takk! Mye redigering, men veldig fornøyd :) Takk det samme!

      Lik

Legg igjen en kommentar

