Hverdag · Kjærlighet

Hei selfie! Eller bare ikke.

Jeg må rett og slett bare le, april som skulle være fylt med glede og gode ting slutter ikke å stikke kjepper i hjulene for meg – men det gjør meg vel egentlig bare enda mer motivert til å virkelig finne ting å glede seg over om dagen. For det er ikke så lett. På mandag var det tannlegetime, tirsdag krangling i barnehagen, i går måtte jeg innse at jeg kanskje må rotfylle, og i dag.. Vel, i dag knuste jeg telefonen min.

IMG_6611Blir nok lite «selfier» fra denne kanten fremover ja.

Å hoppe bukk med en på 20 måneder blir gjerne litt mer som «en – to – tre nå kommer jeg og hopper over deg», og hvis du da har glemt å lukke igjen glidlåsen på lommene.. Da har innholdet en tendens til å ramle ut. Face down, rett i asfalten. Men, jeg har hatt min kjære iPhone 4 uten Siri i to og et halvt år, så det var vel egentlig bare på tide å knuse hele greia. Nå trenger jeg heller ikke tvile på om jeg skal kjøpe kamera, datamaskin eller ny telefon først. Så noe godt kom det jo ut av det hele!

Torsdag er barnevaktdag og jeg har endelig funnet trikset som gjør det ok at mamma går – boka «bamsen er borte» av Trond Brænne. Det er helt klart en favoritt, og med en barnevakt som ikke har annet å tenke på enn å være sammen med lillemann er resultatet ikke mindre enn gull (lydboka finnes forresten på Spotify). Jeg har også så vidt begynt på arbeidskrav nummer to og FoU-oppgaven, vært på trening, og så har jeg hentet en pakke på posten og fått regnbue-armbånd fra Amnesty i postkassa. Husbyggerne på andre siden av gata syns det er fint å spille Radio Norge til hele nabolaget, så med vinduet åpent fordi det er så varmt nyter jeg «Fields of gold» mens sola sakte men sikkert går ned bak fjellene. Det er pent altså.

_MG_6603Det har tross alt vært en ganske bra dag i dag også!

9 thoughts on “Hei selfie! Eller bare ikke.

    1. Joda det sier vi her og, og som sagt så måtte jeg bare le. Dagen i dag kan ikke bli dårlig uansett hva som skjer, så da er det bare å smile og nyte sola! :)

      Lik

  1. Så koselig med Radio Norge! Jeg elsker radio, jeg spiller alltid radio på kjøkkenet alltid. Det er så koselig. Mye bedre enn TV. Gleder meg til du får ny telefon, flere selfies, lykke til med oppgaver!

    Lik

    1. Her i huset går det i P1, bra musikk, koselige programmer, og det beste – ingen reklame! Absolutt bedre enn tv.
      Får og får, den må jo kjøpes og det har jeg ikke råd til med det første :P Jeg får eventuelt øve meg på selfies med speilrefleksen!
      Takk takk, endelig godt i gang så dette blir spennende :)

      Lik

    1. Ja og som sagt – det er jo egentlig på tide å skaffe seg en ny uansett (selv om det er dyrt og kjipt). Jeg har feiret start på helg med topptur, er fortsatt rød i kinna og gleder meg til å dele noen flotte bilder så fort jeg får de over på datamaskinen!

      Lik

Legg igjen en kommentar

