Hverdag · Kjærlighet

andreapril

Kjære vene April, du gjør det ikke lett for meg! Tannpinen er så visst ikke borte, og etter en kjapp telefonsamtale med tannlegen ble jeg sittende med tårer i øynene. For det har seg nemlig sånn at om smerten ikke forsvinner, så er det nok fordi det må rotfylles. Rotfylles! Jeg har ikke ord, men jeg vet at det kommer til å bli grusomt for både meg og lommeboka. Så vidt overlevbart, kan jeg tenke meg. Men så har jeg jo dette «april-forsettet», så enn så lenge får jeg bite tenna sammen og krysse fingrene, og nyte det april har å by på. For det er jo så mangt!

Som Anja poengterte så godt, så våknet jeg i dag – frisk som en fisk og tilnærmet uthvilt – og det er ikke bare bare! Vi fikk selskap på vei til barnehagen, og på skolen fikk jeg jaggu meg tak i en gratis kaffe også. Jeg hentet en blid og fornøyd gutt i barnehagen, fikk lov til å lage middag uten en liten en i beina, og når han la seg så sovnet han på et blunk. Hurra! Da var det selvfølgelig bare å la kreativiteten utfolde seg og nyte solas varme før de mørke skyene kom tilbake, og her er resultatet:

HelloApril1Og så er det jo ikke bare bare å ta bilder i den vinkelen der da..
_MG_6601Nå skal jeg nyte at jeg ikke vet akkurat hva jeg skal gjøre videre i kveld, i morgen er en ny dag og jeg krysser fingrene for en god natt hvor jeg kan ha senga mi helt i fred. God kveld, som de sier! Ü 

8 thoughts on “andreapril

  1. Så fint det april-bildet ble!
    Der har du mye å leke med fremover! Gleder meg til å se flere! :D

    Lykke til med tanna di! Høres ikke noe gøy ut:(

    Og håper Kasper får en bra natt!!

    Lik

  2. Det var et flott bilde og til resten har H&M billige rullre som fjerner sånt FØR Du vasker den. :) Og angående rotfylling, som jeg også endte opp med på min reise, kan jeg fortelle at DET er oppskrytt. Det er ikke alle som ser livet passere i revy. Det er litt som de fødselshistoriene, du hører KUN de som revner fra hake til nakke, som ligger i 4 døgn og må ha det lokale brannkorpset til å trekke ungen ut? Vel, jeg er den geniale motvekten, rotfylling er helt greit, si ja takk til dop, be om dop til hjemreisen, og ikke takk ja til middager den dagen. Hold deg hjemme, isvann, film og varmeflaske på magen (av en eller annen grunn funker det mot det meste).

    Lik

    1. Takk! Haha, ja det er i sånne øyeblikk det går opp for meg at jeg ikke har klesrulle :P Det fungerer fint å pelle av et og et rusk også, det tar bare litt lenger tid.

      Hmmmm… Jeg vet ikke helt om jeg tørr tro på det, om han skal dypere nedi der enn sist sååå. Bedøvelsen fungerer ikke ordentlig (det gjør så vondt selv om det er 15 min siden han satt den…), vet du om det finnes flere typer? Altså om jeg kan be om noe annet smertestillende?

      Lik

Legg igjen en kommentar

