Kjærlighet

Krøll på hjernen

Nå er det kvelden for meg, men hvis du har en liten halvtime til overs i løpet av de neste fire dagene så vil jeg virkelig anbefale deg å se denne episoden av «Krøll på hjernen». Det er ikke noen hemmelighet at jeg er glad i kunnskap om påvirkning, hjernen og alt det innebærer, ei heller at jeg er litt over gjennomsnittet glad i NRK – men denne lille serien har rett og slett gått meg hus forbi. Og på NRK så er det tilgang kun i en begrenset periode, der av innen de neste fire dagene. Og hvis du nå bestemmer deg for å se den, vær så snill å fortell meg hvordan du reagerte på slutten. Jeg selv måtte utbryte «tuller du med meg?» mens jeg begynte å le. Helt utrolig!!

(Er det på tide at jeg lager en egen kategori dedikert til statskanalen, mon tro?)

5 thoughts on “Krøll på hjernen

  1. Perfekt omgangssjuke-underholdning!

    Jeg tenkte på det han skrev på lappen aller først, men så ombestemte jeg meg og tenkte på noe annet i stedet. Mest fordi jeg tenkte at **** ble for lett, så jeg tok noe annet i stedet:)
    Vet ikke om han fikk rett da?

    Anyway! Likte introen! Jeg blir like forfjamset hver gang jeg ser fotballkamp og de filmer de «skiltene» som står ved siden av målene i feil vinkel:)

    Og så blir jeg imponert over hvor nerd og dedikert han typen må være!! Jeg hadde IKKE hatt tålmodighet til å ha bind for øynene i hundrevis av timer for å trene opp hørselen… For å si det mildt.
    Tror jeg tar et par episoder til;)

    Lik

    1. Kanskje du bare egentlig er skikkelig smart?! Siden du tenkte at det ble for lett, mener jeg :)

      Har du rukket å se den der han kjører bil i blinde enda? Fytti rakker’n! Han er jo splitter pine gal! Men må si jeg ble litt «intrigued» (kommer ikke på det norske ordet, du aner ikke hvor ofte jeg må innom google translate når jeg skriver for å komme på NORSKE ord), og det hadde vært utrolig spennende å prøve!

      Gleder meg til neste episode kommer i morgen;)

      Lik

Legg igjen en kommentar

