Kjærlighet

Endelig helg

Praksis har vært krevende på mange måter, og jeg har lært mye. Både om hvordan jeg selv vil være i pedagogrollen og med barn, og også om hvordan forskjellige pedagogiske opplegg blir gjennomført i praksis. Det har vært slitsomt, og jeg er egentlig glad det endelig er over. Det har selvfølgelig vært givende også, og det er alltid koselig å være sammen med så mange utrolig flotte barn og voksne.

Men, nå er jeg ekstremt glad for at det er helg. Jeg skal legge fra meg alle tanker om pensum, oppgaveskriving og jobb, og jeg skal starte det hele med gullrekka (selv om sjansen er stor for at jeg sovner).

Så egentlig så «stoppet jeg bare innom» for å si at jeg lever, for å ønske dere god helg – og for å si at dere som er mødre og jobber åtte til fire.. dere står det virkelig respekt av!!

2 thoughts on “Endelig helg

Legg igjen en kommentar

