Kjærlighet

Det er FREDAG!

Vanligvis er ikke fredag-lørdag-søndag noe annet enn hverdager for meg, men annahver helg har jeg barnefri og da er det helg. Jeg har allerede tjuvstartet med å prokrastinere rydding-vasking-pakking med det o’store internett og «because I’m happy«. I går leverte jeg endelig inn semesterets første oppgave, og i morgen setter jeg i gang med den andre, for på mandag starter utdanningas første, siste og eneste praksisuke og da er det greit å være litt på forskudd med det andre som må gjøres.

Så istedenfor å bruke opp de fire timene til «avreise» på mer unødvendig internett-sørfing, så vil jeg anbefale dere alle og følge Grandmabetty33 på instagram! Kuleste, råeste dama ever. Om jeg skal sende et brev til den dama da, for og si det sånn.
Screen Shot 2014-03-21 at 10.07.06 AMRått! Jeg heier på deg Grandma Betty!! God helg alle dere andre :)

4 thoughts on “Det er FREDAG!

    1. Takk takk! Denne helgen er barnefri og jeg pøser innpå med mammakos – «brødskive med prim takk, mer kaffe takk». Uff og uff :P
      God helg til dere også! :)

      Lik

  1. Haha, hun så kul ut, ja! Riktig god helg til deg – har også levert oppgave og er svært fornøyd med egen innsats. I dag har jeg hatt verdens beste søster på besøk (jeg har bare ei, så det er ingen som blir fornærmet nå, nei) med ungeflokken sin – og det er bare så heidundrende fantastisk når vi kan møtes sånn :) Blir spennende med praksisuke, håper det går fint med logistikk og sånt :) Kos deg!

    Lik

Legg igjen en kommentar

