Kjærlighet

Lørdagskveld, fin

Dagen i dag har vært bra. Mye bedre enn forventet faktisk, med sol i steden for overskyet og regn for eksempel. Jeg har hjernesortert litt, og føler ikke lenger at det er krig der oppe uten at noen vil fortelle meg hva den handler om. Vi har vært ute i hele tre timer og kost oss med vårværet, jeg har rukket å redigere bilder, og koser meg for øyeblikket med gullrekka fra i går mens jeg venter på resten av Hver gang vi møtes. Jeg har til og med hatt tid til å lese de siste førti sidene i «En dag» av David Nicholls. I morgen kommer mamma og pappa en tur, og jeg skal lage vafler. I natt skal jeg sove godt, og i morgen skal dagen bli fin. Oppgaven skal skrives ferdig, ting skal strykes av lista, og kanskje jeg skal klare å lese de to siste kapitlene av «Boktyven» også? Jeg krysser i alle fall fingrene for utevær i morgen også, ikke noe hjelper på humøret som roser i kinna og frisk vårluft.

Kasper Fin IMG_6243a

4 thoughts on “Lørdagskveld, fin

  1. Så herlig med en ekte, fin dag! Håper morgendagen blir like bra! :)

    Her har vi akkurat vært ute å lekt i klissblaut snø, og skal snart på besøk til ei venninne :) blir kjekt :)

    Lik

Legg igjen en kommentar

