Studentlivet

Hilsen surmugga

Sitter på trappa og nyter varmen fra det som ser ut til å bli ukas siste solstråler, kaffen er god og bedøvelsen fra tannlegetimen er på vei ut. Grubler i vei på hvordan oppgaven i spes303 skal gjøres ferdig, og prøver å ikke tenke på at når den er ferdig kommer oppgaven i 304, for ikke å snakke om den neste tannlegetimen 31.mars. Og praksis og FoU-arbeid da, ikke minst. Og barnevaktlogistikk. Og så står plutselig eksamen og banker på døra, og så er det ferie. 

Men jeg har hørt at det er sunt og leve i nuet, så enn så lenge skal jeg furte og surmule så mye jeg bare vil over at min vanligvis gode formuleringsevne har latt meg i stikken og ikke vil hjelpe meg til å skrive ferdig en egentlig veldig enkel oppgave.

Heldigvis får jeg besøk i dag, jeg håper han kan hjelpe på humøret og finne fram latteren i meg. Det er alt for lenge siden sist.

7 thoughts on “Hilsen surmugga

  1. Besøk er gull, jeg håper også han kan få fram den latteren! :) Og oppgaver skrives best når det er atten timer igjen til innlevering og kaffekanna begynner å bli tom…. :)

    Lik

  2. Får håper du er som meg, og blir skikeklig efektiv siste kvelden, eller når det haster som mest!
    Jeg får sjelden startet ordentlig på ting før det er helt krise, men da går det som regel unna også:)

    Lik

    1. Etter to bedøvelsessprøyter gjorde det fortsatt vondt og borre, så du kan jo si det sånn at jeg ikke gleder meg til jeg må tilbake igjen i slutten av mars.. Men nå kan jeg i det minste pusse tennene uten å føle at jeg dør!

      Lik

Legg igjen en kommentar

